2014/03/03

Säteilevä persoona, sepä se.

Oho, oon pitäny taas vähän hiljaiseloa.

On tässä pitäny kuukauden päivät jo kirjotella blogiin, mut on ollu niin paljon (lue: vitut mulla mitään on ollu) tekemistä etten oo ehtiny (JAKSANU lel). Mun piti synttäripostaus tehdä 19.2. mutta sekin sit vähän jäi, ei mun kakskymppisissä loppupeleissä ollukkaan mitään sen ihmeempiä ku tänä vuonna en mitään bileitä pitänyt, sattuneista syistä. Tosin sain kyllä Johnnylta aivan mainion lahjan, sisältäen Game of Thronesin kakkoskauden dvd-boksin ja Toinen maailmansota kuvina -kirjan. Meikällähän on tosiaan jo yläasteskidistä asti ollut jokin fiksaatio toiseen maailmansotaan, varsinkin Natsi-Saksan tapahtumiin. Aw damn. Vaikken tosiaan kannata fasismia tai mitään natseihin liittyvää millään tasolla, pitää olla hullu jos ei pidä natsiunivormuja tyylikkäinä, I mean, c'mon.

Sädehoidot on alkanu. Tässä nyt on siis eka viikko takana. Oli muuten aika inhaa kun mulle tehtiin tosiaan sellanen maski, mikä ilmesesti pitää mun pään ja hartiat paikallaan sädetysten aikana. Tosiaan se maski tulee niin likelle naamaa, etten pysty ees avaamaan silmiäni. Vanhana paniikkihäiriöisenä tosiaan meinasin ekan sädetyksen aikana saada kohtauksen koska ahdistuin ja panikoin siitä tunteesta. Lääkäri määräsi mulle sitten Xanoreita, ai huhhu otin niitä kahtena päivänä ja sit annoin olla.

Riittää kun saan kuunnella omaa musiikkiani sädehoitojen aikana (*köh* U-KISS *köh*).

Mulle tuli kolme uutta perukkiakin viime viikolla. Ne on erittäinkin faburous. Have some pictures koska mäkin oon tosi faburous.


Claire Bennet from Heroes, anyone? Anyone? No? Eiks kukaan kato sitä sarjaa enää? Terveisin katottiin Johnnyn kanssa koko sarja läpi justiinsa.


Aegyon kuningatar Da Nya everybody. (Vai onks Dan Ya parempi? Näh, se kuulostaa kiinalaiselta jo. Miksei mun nimestä saa revittyä korealaista ku sitä kaivattais?)


Amberin ja Soohyunin lovechild aika selkeesti, right? Right? Anyone? Ei sitten.

Laatu huikee koska tosiaan webcam, mäkin tykkään 5/5. Tänään on tosiaan aika menorikas päivä, olin äsken hammasmengelellä laitattamassa muotteja hampaistani ja tunnin päästä saapuu taksi talon pihaan viemään minut TYKSiin, Suomen ääshouliin.

Tampere kuplii on pian, siellä sitten nähdään mitä luultavimmin!

ALSO LEONARDO DI CAPRIO EI VOITTANU OSCARIA? ARE YOU FUCKING KIDDING ME MITÄ PERSEILYÄ TÄMÄ ON?

...Juu, se on morjes.

1 kommentti:

  1. Hugo Boss (y) maailman paras vaatesuunnittelija! (ja ainoa jonka tiedän koska olen mies:D)
    Bossin univormut ainoa hyvä seuraus kansallissosialismista.

    VastaaPoista