2013/12/04

Oppa hates you.

5/8 sytostaattei takana, voiton puolella mennään !

Aina näiden kemoterapian jälkeisten päivien aikana muistan päivittää blogiakin. Vaikka fiilis on 0/5 ja suussa on tosi tunkkanen maku minkä takia ruoka ei maistu millekkään. Ja sit tää hiton etova olo josta oon monesti täällä valitellutkin.

Anyhow, Johnny joutu viikko sitten tiistaina Harjavallan suljetulle erinäisistä syistä, jonka vuoksi oonki täs viikon saanu kärvistellä yksin kaikkea mahollista. Ei muuten oo kauheen tervettä mulle olla yksin kauheen kauaa, varsinki jos vaarana on se, että alan pikkutyttömäisesti fanittamaan jotakin.

Ugh, U-KISS, tuo k-popin aliarvostetuimpiin kuuluva ryhmänrämä.

Ja siis joo, eihän tuossa muuten mitään, mut huomaan kyllä jotenki itekki, koska mun fanityttöily menee yli ja nyt se alkaa taas näyttää hulluudelta. Dongho sitä Dongho tätä Dongho ei oo enää U-KISSissä voi buhuu.

Eihä tos mitään, voin toki ajatella että Donghomo on meikäläisen varavaimo ku oma muikkeli on muualla.

Tää on varmaa ei-kpopfaneille tosi mielenkiintosta luettavaa mut hei.


Meikän blogi, mä kirjotan mitä lystään tänne.

No joo anyhow, musta on kyl ihan prima juttu että kaverit on kuitenki käyny moikkailees mua tässä viikon sisään tavallista enemmän, Alex my mate kävi äsken röökillä ja lupaili et jos se on viel puol ysin jälkeen liikenteessä ni mentäis vähä ajelee. Kuulostaa kyl sellaselta mitä tähän hätään kaipailenki.

Tosiaan ku Johnnylla on vaan se tunti päivässä puhelinaikaa ja se on aina 19.30-20.30 ni sinä aikana en hirveesti viitti mitään ylimääräsiä juttuja sopia, tunti päivässä on kuitenkin pirun vähän ja haluun vaalia omaa parisuhdettani ees sen verran että juttelen sen tunnin puhelimessa, makso mitä makso.

Also mul on aika karsee ikävä Johnnya. Yhy.

No mut ottakaa söpö naamakuva musta x2, kuitenki tykkäätte.


Oon ihan totaalisesti rakastunu tähän peruukkiin. Näytän harvinaisen tyttömäiseltä tän kanssa. Tosin jotenki näytän näissäki kuvissa hyväs lykys 14-15 -vuotiaalta mut eipä kai tuo mitään.

Mitä luulette, pitäisiköhän yrittää jossain vaiheessa tehä videopostaustaki välillä?

En kyl oo tosin mikään hirveen nero vlogaaja, mun vlogit tuppaa olemaan sen verran amatöörimäisiä ku ei mulla oo muuta ku tää webcam käytössä ja mikrofonin äänenlaatu on mitä on ja mun leikkaustaidoilla ei mitään hirveen hienoja videoita aikaseks saa mut njoo.

Juuh, eipä tässä muuta, kommentoikaa ihanaiset, ehkä seuraava postaus on sit k-popvapaa täysin. (Paitsi tietysti jos vallan haluutte että ihkutan Donghomoo täällä, mitä vähän epäilen kyllä.)

Ottakaa kiva U-KISS musavideo silti tähän loppuun. Oon ihan koukussa tähän biisiin, vaikken muuten hirveesti mitään japaninkielisiä k-popviisuja kuuntelekkaa, mut tää on vaa jotenki kivan eeppinen biisi ai huhhu.


Se on moro.

4 kommenttia:

  1. Hihih jes oot jo voiton puolella ja tuitui.
    Ja yyh koita pärjätä vaik Johnny onkin muualla :3
    Ps. Nähtäskö taas joskus jos vaikka tulisin taas sinne tai jotain?

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi kauniit silmät ja näytät kyllä tosi nuorelta noissa kuvissa, mut tarkotan sen nimenomaan hyvällä :) Jaksuja sulle ja Johnnylle molemmille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, meikeillä ja webcamlaadulla saa kyllä toisaalta ihmeitä aikaseksi :DD
      Mutta kiitos paljon! (:

      Poista