2014/01/02

Laulava Dani ja muita idän ihmeitä

Oon näemmä pitäny vähän hiljaiseloa tän blogin pitämisessä. Mut hei still #notdead et elävien kirjoissa ollaan edelleen!

16.12. oli kuudennet sytostaatit, mikä meinaa sitä et mulla on enää kaks kertaa jäljellä, 75% takana siis, jeejee! Ens tiistaina ois sit seuraavat solumyrkyt tiedossa ja joo, voin kertoo ettei iha hirveesti kyllä innosta to be honest with you. Mut voiton puolella ollaan jo kirkkaasti, et ehkä mä kestän noi kaks kertaa vielä. Sit onki enää PET-kuvaukset ja sen jälkee sädehoidot. Molemmat suoritetaan Suomen pyllyreiässä eli tutummin Turussa.

Oon koko joululoman viettäny Tampereella, Johnny tosiaan pääsi pois Harjavalta hoodseilta jotakuinki viikkoa-paria ennen ku mulla alkoi joululoma ja se lähti sieltä suoraa tänne Tampesteriin, jonne mäkin sit 20. päivä ilmestyin. Että tosiaa forgive me kun en tosiaan oo tätä blogia päivittäny, mulla on vähä päivät menny muuhun. (En myönnä et ollaa katottu jotakuinki kolme kautta jotai helkutin Winx-klubia Johnnyn kanssa siis ei huhhu mitä kakkaa mäki katon)

Tänään sillä välin ku Johnny oli hoitamassa asioita ja hakemassa Marusekista meille ruokaa ni käytin aikani siihen että harjottelin U-KISSin biisien japaniversioita. Japaniversioita siksi, että mun koreankielentaito on 0/5 ja ne versiot on siksi vaikeempia yhyy.

Siitä sitten syntyi tämmönen kakkacovervideo. Webcamilla kuvattu ja siis sanon nyt heti puolustuksekseni sen, että läppärini mikki on järkyttävän huonolaatunen, minkä takia matalat kohdat ei kuulu juurikaan yhtään tästä videosta. Korkeat kohdat sen sijaan liiankin hyvin. Lisäsin muuten myös tän biisin instrumentaaliversion tonne taustalle ihan vaa koska se taustamusiikki ei kuulunu yhtää tosta videosta itestään, ei ihmekkää ku taustamusiikki tuli suoraa koneelta ja Spotifysta. Tää webcamlaatu ei vaan tee yhtään oikeutta mun äänelle forgive me oikeesti.

Anyhow, tässä tää nyt sit on.

U-KISS - Shut up!! (Japskiversio) by none other than Dani herself.

Näihin tunnelmiin, adios!

(Mä niin tuun katumaan tätä for reals)




1 kommentti:

  1. Sulle on haaste mun blogis :3
    http://not-what-it-seemsss.blogspot.com/

    VastaaPoista