2013/11/01

Siistii, mä diggaan peruukeista.

Mun peruukit ilmesty perille vihdoin, oon ihan himona ottanu instagramiin kuvia niistä kännykällä ja webcam on ollu kans ahkerassa käytössä jos huoneessa ei oo ollu tarpeeks hyvä valaistus instakuvien ottoa varten.

Tässä nyt jokasesta peruukista (ja noista mun vanhoista pidennyksistäki vielä) webcamlaadun kuvat


Tässä tää ensimmäinen, jota en oo vielä julkisilla paikoilla päässy käyttämään.


Tällä olin toissapäivänä koulussa ja nauratti ku kukaan ei meinannu tunnistaa mua.


Tätä mä kutsun mun Krista Kosonen -peruukiksi. Ihan vaan koska tää on niin pitkä ja paksu. (Badummtssh)


Animuperuukki vailla vertaa, tätäkää en oo vielä päässy julkisesti käyttää.


Varmaa mun ehdoton lemppari mun kaikista peruukeista huhhu.


Näitä pidennyksiä mun on ihan turha käyttää nykyään.

Voin kuvitella et teiän on varmasti hiton helppo tunnistaa mut kadulla tai missä vaan ku ei tiedä et millaset hiukset mulla on minäkin päivänä. Ajoin myös itteni tässä kaljuksi toissayönä.



VAPISE RIKU NIEMINEN, oon yhtä kalju nykyää.

Ei vaan, mulla piti eilen olla sytostaatit, mut ku pääsin lääkärin puheille, sain kuulla et mun valkosoluarvot on niin alhaset ettei mulle voida pistää sytostaatteja. Joten sain sitten tommosen ihkun piikin mukaan jonka mun pitäis pistää itteeni tänään. Ei huhhu, kattellaa miten onnistuu tän piikkikammon jäänteen kanssa.

Tässä muuten muutamia näitä instagramkuvia mitä ootte varmasti jo ehtiny nähdäki mut nää on vaa nii muikeita et olkaa hyvät jälleen kerran.


Kawaii nekochan desudesu perkele


Oon karannu oikeesti Final Fantasysta.


Musta vähän tuntuu et tätä tiimariperuukkia ei tuu paljoo käytettyy enää.


Moetyty from hell.

Mut ei vaan, tää oli vähän kuvapitoisempi postaus tällä kertaa, mulla kun ei nyt hirveesti mitään asiaa loppupeleis nyt ollu. Katotaa sit maanantaina, josko valkosoluarvot ois jo sen verta koholla et pääsisin kolmansiin sytoihin. Let's see what happens.

Ps. Oon kattonu kaks kautta Putousta viikon sisään. Varjele Jaakoppi.



4 kommenttia:

  1. Oaa ihania kuvia! <3 Varsinkin toi "oon karannu final fantasystä" :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos ! :) toi final fantasy -peruukki on niin perfect♥

      Poista
  2. Aaaw, nää kuvat on ihania! <3 :33 Ja toi FF-wigu on kyllä todella epic :33

    VastaaPoista