2013/09/26

Meksikon kana nelkytviis, tänne tullaan illalla siis.

En tajuu, mulla on nyt joku hiton kirjoittamisvimma päällä ku tämmönen merkintä päivässä -strike käynnissä. En ehkä vielä kirjotakkaa sitä homojen oikeuksia hyvin vihaisesti puolustavaa merkintää mitä mun piti mutta voitte olla varmoja siitä että sellainen on luvassa. Ainakin jossain vaiheessa.

En tiedä, mulla on hirvee yskänpuuska nyt päällä. Onneks ei oo kuumetta enää pahemmin tuntunu olevan, eikä Nicolas Cagekaan oo tänään reistaillu pahemmin. Toki tää yskä nyt on vähän ikävä mut kai se kuuluu asiaan. Oon täs nukkunu oikeesti taas jonku 16 tuntia ku menin nukkuu joskus yhden jälkee yöllä ja heräsin seittemän jälkeen, menin siitä sit käymää verikokeissa ja tulin takas nukkumaan ja heräsin sit jokus neljän jälkee iltapäivällä. Olin kans unohtanu sossutapaamisen kokonaan ja nyt vituttaa. No mut, ehkä mä ehin viimestää ens viikol siel käymään sitten. Täytyy mun jostain rahaa saada, ku oon köyhä paska.

Nina ja Sini tuli käymään aiemmin tossa. Oli tosi ihana nähdä niitäki pitkästä aikaa, varsinki Siniä ku olin sen nähny varmaa viimeks sillon ku kävin Rauman päivystyksessä tän syöpäruljanssin alussa. Ne toi mulle jotain aivan uskomattoman ihanaa, nimittäin tämän.


Palmon-pehmolelu! Johnny koukutti mut kesän alussa Digimoniin ihan täysin ja idk, rupesin about itkemään ku ne anto tän mulle, oikeesti. Muutenkin oikeesti oon niin ilonen et oon saanu niin paljon tukea ihmisiltä tän ruljanssin myötä ja oon kiitollinen siitä, ettei ihmiset oo muuttanu käyttäytymistään mua kohtaan mitenkään ihmeellisesti. Tää on näitä hetkiä elämässä ku tajuu vihdoin et helkutti, mullahan on oikeesti niin paljon ihmisiä jotka musta välittää ja joiden takia ei kannata koskaan menettää toivoaan ja elämäniloaan.

Oon myös toisaalta ilonen, että mulle tuli tää syöpä nyt, eikä sillon kaks-kolme vuotta sitten ku makasin sohvanpohjalla enkä jaksanu edes kättäni nostaa. En usko että oisin ollu yhtä toiveikas tulevaisuuden suhteen ku nyt. En tiiä, oisin varmaa luovuttanu jo heti alkumetreillä silleen "ihan sama kuolen kuitenki".

Mun täytyy kuulemma ottaa mun huulilävistys pois kokonaan, näin by the way. Kasvattaa ilmeisesti jotain infektioriskejä. No, ehtihän tää jo kaks ja puol vuotta tässä olla. Pitäisköhän ottaa se huomenna pois ku mulle se laskuportti pistetään, mua kuitenki käsketää ottaa se ennen operaatiota pois. Niinku sillonki ku multa se koepala otettiin.

No mut joo.

Turhin blogimerkintä varmaan ikinä miinus Palmon koska Palmon ei ole koskaan turha.

Ei mut hei, kommentoikaa mulle, et minkälaisia postauksia haluutte tulevaisuudessa multa nähdä. Videopostauksia? Tyylipostauksia? Jotain muuta? Kommentoikaa!

Peace out yo♥

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. jjjooooooo kai sitä vois :DDDD palaan juurilleni FNO-blogin aikoihin.

      Poista
  2. Noh, otat huulilävistyksen sit taas kun on hoidot ohi n3n

    Tee joku söpö videopostaus! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai mä voisin videopostauksen tehdä ! :33 Ainaki jossain vaiheessa. Nyt ku kerta on toimiva webcam ja mikki ni why not.

      Poista
  3. Sä oot niin vahva ja rohkee ja ihana ja kaikkee :D Ite en ois noin positiivinen asian kanssa. Mut joo harmi ku sun pitää ottaa se läväri pois :/ Mut joo tuhansia haleja sulle sinne :3 ja nähään kai Fanfestis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tui Henna♥ Tottakai nähää Fanfestissä ! :))

      Poista
  4. Vastaukset
    1. oolrait, pistetään siis muistiin että teen vlogin teille pienille ;)

      Poista
  5. Ens kerralla sitten varmaan itket kunnolla kun tullaan käymään. ;D Mutta ilmottele sitten mikä päivä sulle joskus sopis taas nähdä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo oon vähä itkupilli koska Digimon aiheuttaa mulle feelsejä :cc ja joo ilmottelen ! (:

      Poista
  6. Rakastan tätä sun blogias ja olet kivan toiveikaskin tulevaisuuden suhteen! c: Tällee random kommentti tältä suunnalta.. Terveisin se joka roikkuu kaverilistoillasi Facessa mutta ei ole vain saanut aikaiseksi tulla juttelemaan xP (Olen siis Kupliin James, tälleen ihan btw ko tosta bloggaajakuvasta on kuulemma vähän paha tunnistaa.) Mutta joo, kivan toiveikas olet ja siun kirjotustyyliki on aivan mahtava c: Pitäs tässä joku päivä tulla puhumaan.. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhaa kiitos :DD ei se mitää hei, harvemmin mulle kukaa facessa juttelee muutenkaa. oon nii luuseri :DD

      Poista
    2. Haha, et sie mikää luuseri ole :DD Varo vaan, joku kaunis päivä tulen ja alan puhua :oo :DD

      Poista