2013/09/30

I NEED ALL THE WIGS IN EBAY

Jooh elikkäs.

Ajattelin tässä tehdä omaksi huvikseni postauksen mahdollisista peruukeista mitä tuun ostamaan tässä piakkoin, ihan vain koska kuten olen 666 kertaa sanonut, se yksi valtion korvaama peruukki ei todellakaan riitä mulle, koska oon tottunu vaihtaa hiustyyliäni noin joka toinen viikko.

Tosiaan, ku mä ebaysta oon noita peruukkeja tutkaillu (lähinnä hakusanalla "harajuku wig" koska tuitui) niin siellähän näyttäis aika halvalla lähtevän kivannäkösiä peruukkeja. Toivon kyllä et ne on sit myös sen verran laadukkaita et ne ei ihan heti mee paskaksi.

Toki mulle on nyt tärkeetä et se yks peruukki minkä valtio korvaa mulle tulis olemaan se parhaimman laatunen, et voin käyttää sitä sit enemmän. Mut siin on vaa se ongelma et en oikee luota siihen et ne peruukit on leikkaukseltaan sellasia mistä ite hirveesti diggaisin. Mut njoo, mä nyt ajattelin et se peruukki vois mielellää olla pitkä ja mahdollisimman blondi peruukki ni voin sitte pissistellä rauhassa. Eikun.

Mut tosiaan, suurin osa mitä ebaysta oon kattonu on enemmänki semmosia animuperuukkeja tai muuten vaan hyvin japanivaikutteisia. Koska mä nyt oon tämmönen.

Mut esimerkiks tämmösii peruukkeja oon kattellu ebaysta, pitkistä peruukeista lyhyisiin:


Tää eka on semmonen tuitui vaaleenharmaata ja sinistä ja vielä kihara peruukki tämä käy. Ehkä mun lemppari näist pidemmist peruukeista mitä katoin.


Koska tosiaan tiiän et tarviin jonkun mustan peruukin mis on suora otsis ja täs on vielä tätä liilaakin mikä on aika bueno.


Tää on jotenki niin kivan tavallinen mut silti tää on semmonen ei niin perus, mut siis uskon et tää varmaa sopii mullekki iha hyvin.


Tää on vaa niin söpö! Tän kans ku pistää jonkun kivan hatun tai vaik hiuspannan niin tästähän keskeytyy vaikka mitä kivaa.


Ehkä se normaalein peruukki mitä löysin. Tää on hyvin samantyylinen ku mitä mun hiukset on sillon ku ne on mustat ja niissä on mun pidennykset (joita pätkäisin joitain kuukausia sitten aika radikaalisti) joten tää vois olla hyvä semmoseen ihan perusperusarkikäyttöön.


Sit alkaa nää lyhyemmät peruukit. Eka on tää, mihin tykästyin tän väriyhdistelmän takia. Ihan vaan koska harmaa ja turkoosinvihreä hurr. Plus tää on just tämmönen animuletti.


Tää on mun ihan ehdoton lemppari! Toi väriyhdistelmä, pituus ja leikkaus, hnnnngh!


Ruskea ja liila toimii yllättävän hyvin keskenään ja kun tääkin on tämmönen kunnon animuperuukki.


Pari tämmöstä "cosplayperuukkia" otin mukaan kans mut vain koska esim. tämä tässä on aivan ihanan värinen ja mallinen.


Ja täytyyhän mulla tietysti yks ihan lyhyt peruukki olla myös. Ja mielellään vaalea koska vaalea on kiva.


Mut joo, tollasia mää oon tässä kattellu tänään. En tiiä vielä et ostanko ihan noita kaikkia, raha voi käydä vähän esteeksi mutta tottapuhuenhan ostaisin mielelläni ainakin 50 peruukkia ni voisin olla suunnilleen loppuelämäni kaljuna/lyhythiuksisena jos vaan haluan.

Tästä nyt tuli vähän yksipuolinen postaus tänään. Ehkä teen sit ens kerralla sen fandompostauksen mitä Johnny pyyteli.

Pistäkää kommenttilootaan hei suosituksia ja mielipiteitä peruukeista. Ne ois ihan kivoja.

Tuitui höpöt♥

8 kommenttia:

  1. Ihunia, eka ja kolmas varsinkin♥

    VastaaPoista
  2. Joo kiva, nyt mullekin tuli hirvee peruukkikuume taas vaihteeks:D Miks, voi miks ebay on täynnä kaikkea kivaa. Varmaan just siks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no itsehän omistan atm vaan yhen peruukin ja seki on tiimarista ostettu punanen peruukki, minkä mä oon leikannu ja muotoillu uuteen uskoon. se oli siis alunperin semmonen kunnon ariel-letti mut nykyää se näyttää enemmän black widowin peruukilta :DD ja joo ebay on kyl yks helvetin rahakuilu D:

      Poista
  3. Ihanan näkösiä noi peruukit, etenki toi kakkonen! c: On noi muutki mutta kakkonen on miun mielestä hienoin c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo! tilasin just puolet tän postauksen peruukeista, ja toi toka oli siinä joukossa :333

      Poista
  4. Siistejä peruukkeja, peruukit on rakkutta! Muit vinkkejä en osaa sanoa (omatkin peruukit menee aina tosi nopeesti pilalle...) paitsi että talkin avulla peruukin saa näyttämään aidommalta. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytynee käydä sitä talkkia sit ostamassa :DD

      Poista