2013/09/25

Nicolas Cage ei tykkää mun kävelemisestä.

Yo.

Nicolas Cage on muuten mun syöpäkasvaimen nimi. Ku en diggaa Nicolas Cagesta (99% of Tumblr agrees with me, right?) ni haluan toki sen ulos mun sisältä.

... Ew, ton voi ajatella aika ällöttävästi.

Kävein eilen sairaalassa. En ihme kyllä sit joutunu jäämään yöksi, vaikka nii luulinki. Se lääkäri oli tosi mukava, vaikka se näytti mun mielestä ihan Päivi Räsäseltä ja se fakta vähän hämmensi. Ku en nyt ihan hirveesti Päivi Räsäsestä diggaa. Se lääkäri kerto mulle siitä taudista ja niistä tulevista hoidoista kaikkea. Ilmeisesti mä saan nyt sit neljää eri sytostaattia suoraan suoneen kahen viikon välein. Onneks ei nyt vissii tartte jäädä yöksi niillä kerroilla.

//edit: niin ja se levinneisyysaste oli tosiaan IIA eli kakkosaste. Not bad, just sitä mitä arvelinki.

Sit se sanoi et otetaa siel luuydinnäyte. Olin ihan et ookoo, no problem, ei kai se niin paha voi olla. Sain kipulääkettä ja puudutuksen ja siellä sit pylly paljaana odotin et se tunkee sen neulan sinne ja voi itku vieköön, se kipu lamautti mut. En oo koskaan tuntenu niin järkyttävää kipua ku sillon, se tunne ku sun luuhun porataan, se tuntu nilkassa asti. Eikä siinä vielä mitään, mutta kun se lääkäri ei saanu mitää irti, kun mun luuaines oli kuulemma niin pirun kovaa. No sitten uudestaan. Ja uudestaan. Ja pari kertaa uudestaan mut ei. Ei ne vaa saanu mitää irti. Se oli sit vaan silleen, et alotetaan noi sytostaattihoidot ja katotaan sit muutaman kerran jälkeen et otetaa sit se luuydinnäyte uudestaan. Mut kuulemma ens kerralla se otetaan nukutuksen kera, kiljuin ja kirosin meinaa jollai 120 desibelin voimakkuudella ja mun kipukynnys on tasoa 0.

Sen episodin jälkee mä ja mun mukana ollut eno juteltiin vielä hoitajan kanssa käytännön asioista. Tai oikeestaan mun eno jutteli. Mä kun en ollu mitää syöny koko päivänä, ni eikös mulla sen kipulääkkeen (se oli muuten siis hiton vahva kipulääke) ansiosta ruvennu sumenee silmissä ja heittää päässä sen verran mallikkaasti et hoitaja kävi hakees mulle sängyn et pääsen makuulle. Huhhu. Onneks sain sit voileivän.

En muuten sen epäonnistuneen luuydinnäytteenoton takia pystyny kävelee noin tuntiin. Siit on yli vuorokausi ja mun alaselkä on vieläki kipee, yhyy.

Tänään tuli soitto sairaalasta. Ne aikoo laittaa ylihuomenna mun rintakehään laskuportin, eli semmosen jutskan ihon alle, et saadaan ne sytostaatit tiputettuu sitä kautta, ni ei sit tarvii kestää mitään kädessä olevia kanyyleja. Se kai tehään ihan jollai pienellä leikkauksella ja koska tosiaan mun kipukynnys on tasoa 0 ja pelkään tollasia juttuja ihan sikana, ni saan jonkun "humautuksen" a.k.a. veikkaisin saavani jotain randomrauhoittavia. Tosin musta tuntuu et neki riittää nukuttamaan mut. Lisää tikkejä, jippikayfuckingyay.

Mun myös käskettiin menemään huomenna verikokeisiin. Kävein sit varaamassa ajan sinne labraan ja just mun tuurilla ainoo vapaa aika oli klo 8.10. Miksei siellä koskaan oo myöhäsempiä aikoja god dammit?

Mulla piti ne sytostaattihoidot alottaa jo maanantaina, mut koska toi laskuportti laitetaanki jo nyt perjantaina, ni meenki vast torstaina, joten sitä odotellessa. Toivotaan et pääsen saman päivän aikana jo pois, niin perjantaina ei mee kauheen vaikeeksi lähteä sinne Helsinkiin.

Fanfest odottaa minua ja minä Fanfestiä!

Toki äitirakkaani odottaa minua myös, minä en häntä. Viiitsivitsi, kaipaan äippää kovasti, oon nähny viimeks senkin tammikuussa. Haittaakse?
(pakollinen putousläppä brought to you by Johnnyn putousdvd:t)

Värjäsin muuten hiukset eilen!



Niistä tuli aika makeet, vaikka itse sanonki. Jätin taakse ja vasemmalle sivulle sitä vaaleeta, mut värjäsin päältä turkoosiksi ja oikeelle sivulle sit sinistä.

Ignooratkaa toi naama, oon tosi hehkeen näkönen ja mun hiukset on iha vitun paskasen näköset. En tajuu miten mun otsaletti näyttää aina ihan vitun paskaselta jos oon antanu sen kasvaa yli mun silmien. Ragettaa.

Nyt mun Nicolas Cageni reistailee kai taas, jotenki toi hengittäminen sattuu ja ahdistaa ja yläselkä on jotenki kipee. Mun pitäis oikeesti ehkä varoo ton turhan kävelemisen kanssa.

Mut joo ei kai täs sit muuta.

Se on moro.

6 kommenttia:

  1. Dani voimia tosi paljon! :)<3 Näytät söpöltä tos kuvas :)

    VastaaPoista
  2. tää blogin nimi on ehkä paras ikinä hahahaha
    mut hei voimia dani!

    t. nelli joka muistaa sinut vielä

    VastaaPoista
  3. Onks toi kuva otettu kalliokamaril? :)

    VastaaPoista