2013/10/03

I'M VERY VERY GOOD

Päivän puheenaihehan on tietysti Block B:n comeback, eikö totta? Tai siis, jos ette ole aiemmin kuunnelleet kyseistä bändiä niin nyt on sit aikakin jo!


Siinä teille Block B:n eilen ilmestynyt "Very Good" musavideo, koska te kaikki tarvitsette tätä, I fucking know it. Ja koska tää biisi on todella A+ ei huono. Ja video on myös hyvin 5/5 maistuu salami.

Ei vaan, oon tosiaan ihan fiiliksissä kun on saanu koko vuoden kattella ihan kuset housuissa miten tällä bändillä on ollu kaikenmaailman oikeusjutut ja on ollu vähä fiftyfifty et hajoaako ne mutta nyt on kyl niin perfectly onnellinen olo kun ne on tehny vihdoin comebackin ja näin loistavalla biisillä. (Ja eka joka väittää tätä Big Bang -plagiaatiksi saa turpaansa. Mua ärsyttää tää juttu niin paljon, se et Block B on ottanu vaikutteita Big Bangilta [tarkoituksella tai ei] ei tee siitä plagiaattia goddammit!)

Anyhow, toisiin tunnelmiin nyt. Tätä kirjoittaessani olen Porin keskussairaalassa tippaletkuissa, vielä ei oo sytoja pistetty tippumaan, mutta tässä ihan näillä näkymin. Nyt vähän jännittää että miten mun keho kestää nää ekat sytot, eli meneekö mun olo niin huonoksi etten pysty liikkumaan vai oonko huomenna siinä kunnossa, että pääsen ku pääsenki sinne Helsinkiin asti Fanfestin merkeissä.

Huhhahhei ja solunsalpaajia pullo.

Jostakin huomaa etten ole juuri nukkunut viime yönä, on meinaan nyt sen verran psykedeelista tekstiä että on suoranainen ihme jos kukaan teistä saa tästä mitään tolkkua.

Sanottakoon taas sen verta että mä leikkasin hiukseni aamuste. Rupesin suihkussa ollessani kelaamaan et jos kerta mun hiukset jokatapauksessa lähtee jossain vaiheessa ni mitä mä turhaan tässä odottelen ja nappasin suihkun jälkeen sakset käteen ja leikkelin hiuksia jotakuinkin 20 minuuttia. Nyt nää on aika... lyhyet.


Kuva tosiaan on otettu jotakuinkin puolisen tuntia takaperin tässä sairaalasängyllä ja naamani on hyvin kaunis. Näytän myös erittäin paljon drag queenilta. Feels good, man.

Tässä mä nyt sit odottelen.

Huhheijaa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti